; alla älskar listor <3

 frågor

senaste:
1. mening du sa: "men okej."
2. personen du pratade med: tove
3. du fick sms av: jannnnie
4. du kramade: tove
5. du skrev på msn med: erik

idag:

5. kläder: grå tunika & blinbling sjal xD
6. bättre än igår: nepp.

imorgon:
7. är det: alla hjärtans dag.
8. planer: bioooooo med erik.

favorit:
10. nummer: 5 & 13
11. färg: gul & rosa ^^
12. årstid: sommar ofc

frågor och svar:
14. humör för tillfället? övertrött
15. det första du gjorde i morse? frös xD
16. vad åt du sist? en fet gyrospixzza xD
17. vad irriterar du dig på? att jag blev förjävla mätt ;/
19. vem tänker du på just nu? ingen just at the moment.
20. tror du att personen tänker på dig med? haha, jajajjajja!
21. vart reste du sist? jag reste till kalmar xD
22. vad gjorde du igår kväll? var med erik (:
23. liknar du din mamma eller pappa? mammmi
24. ler du ofta? haha, nä, skrattar xD
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek i guess
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? oftast :)
27. i vems säng sov du i natt? min,min,min.
28. vilken färg har din tröja? gråååå, eh-hee-h!

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? yyes
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? yyes
31. gråter du när du skadar dig? hm, nja, eller de beror xD

lycka:
32. är du en glad person? haha, för glad ibland xD
33. vad gör dig glad? saker som gör än glad :D
34. önskar du att du var lyckligare? jag är rätt lycklig at the moment faktiskt.
36. kan musik göra dig glad? yyesbox!

kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? yo.
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? yooo.
39. har du en flick/pojkvän? japp
40. är du nöjd med det? ja
41. är du kär? jag tror det ^^

hat:
41. vem hatar du verkligen? eh-eheehe-he ...
42: Har du någonsin gjort en hatlista? JAPP!
43. är du en mobbare? hehe, en snäll mobbare (a)
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? hah, ja!
45. har du blivit sviken någon gång? yyes

skolan:
46. gillar du skolan? japp, men inte lektionerna, bara folket ^^  så kanske skulle svarat nej?
48. värsta ämne? matte & sh ;'oo
49. har du spytt i skolan nån gång? tror jag inte :)
50. är skolmaten god? jovars.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0