; bäst på att plugga!

Hahaha, här sitter jag som vanligt. Jag ska egentligen plugga satan nu, för jag har samhälle (som jag bara gjort halva på, om knappt de) och matte prov (det har jag inte heller övat speciellt mycket på, jag är duktig) tills i morgon.
 Och istället för att pluggat har jag gjort de mesta, förutom att plugga då.

- Jag har suttit med en penna och petat bort mitt nagellack på naglarna ( hur ofta gör man de?  måste ju bara vara vid sånnahära tillfällen)
- Jag har även målat på nytt på ena handen och halv färdigt. HAHA! jag är för bra.
- Jag har letat efter en bild i ca en timma men inte hittat den, så jag tröttnade.
- Sen har jag gått runt i huset och bara gjort nada och letat godis, men inte hittade jag något ^
- Jag har också tagit lite kort på en penna (HAHAHHA, roligt har jag)
- Jag hann även somna en stund med böckerna i ansiktet också!
- Men mest har jag ju suttit vid msn! hahaha!

Vad kan jag säga.. Jag äger på att plugga! Jag vet att ni vill vara som mig. hahahahahahah!'
Ne, nu måste jag fan plugga! måste, måste, måste!
sen ska jag kolla på film :))) hihihhi!
eller jag tror jag skiter i och plugga. Nu ska jag se film. (HAHA)
PUSS & godnatt!
/madde


bild från google.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0