; en chill torsdag

Idag är det exakt ett år och fem månader tills jag fyller 18, så om någon har lust att köpa en gul bil till mig, så vet ni ju när ni ska ge den :) Det är bra!

Dagen har varit sisådär, ljudet på morgon var chilledill! Fick en uppgift som vi har tre veckor på oss att bli klara med. Sen gick vi :)  & då hade vi ungefär en timma och lite mer, tills vi skulle ha lunch ;> så jag, lotta, mathilda satt i grupprummet och muppade oss ;b hahaha! Efter lunchen hade vi matte sen svenska och sist engelska där vi fick sluta ungeför en halvtimma tidigare ;D gutt som fan.

Sen jag har kommit hem har jag ätit lite och bara tagit de lugnt, antar att jag måste påbörja matten snart om jag ska kunna nå ett G på provet i morgon ^^  haha!
Sen i kväll blir de nog film som vanligt, men hoppas på att jag kan lägga mig lite tidigare än vanligt. Men vi får väl se hur de går.



Jag kommer sakna dig lottispottis! <3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0