; en ledig tisdag

Tjoho!
Idag har jag varit ledig och trött som jag var igår sov jag till tio i två idag. HAHA. jag är otrolig. Men när jag vaknade tog jag en snabbdusch, sen åkte mamma och jag in till optikern. Där jag beställde mina brillz! Så nu kommer dom om en vecka ungefär! Lite härligt man samtidigt förfäligt, hah, rim på det! Nämen, det är tur att jag får ha dom när jag vill ^^  hehe.

Det blev en mamma & dotter dag idag! Hårligt tycker jag. Vi åkte runt i hela kalmar och letade efter en miniräknare, som jag hittade till slut, tur det. Ananrs hade väl olaz fått spelet på mig på matten. Köpte även lite nya block, det kan behövas vill jag lova.

I morgon ska vi ha idrottsdag i skolan -.- & jag ahr valt skridskor & jag har inga, uuuh, jag är duktig! Men efter ska jag fika med lotta, det ska bli riktigt kul! LottisPottis! <3

Nu ska jag välja mina förbannade induviduella val -.-  det suger hårt.
hej!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0