; en rubrik.

Hejhej :)
Vaknade nyss för en lite stund sedan och snart ska jag hoppa in i duschen. Ska bara berätta hur min dag ser ut :) Jag ska förmodligen till stan idag,för jag måste hitta något till matthias, som fyller hela 20 år i morgon, lilla matthias! Så något måste inhandlas, sen ska jag även på bio med erik. Men den är inte föränn nio, så jag får väl åka fram och tillbaka. Får se hur jag löser det.  :)

Nu blir de duschen som jag sa innan och sen städa gär lite, för jag lyckas alltid stöka ner jätte fort xD

Förresten så såg jag att simpsons fyller 20år idag! & därför bjuder jag på en bild på den härliga familjen!
/madde


Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-19 @ 14:41:24

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0