; M O N D A Y -

Hejsan svejsan.

Nyss, när jag skulle logga in här på bloggen så fick jag se världens finaste kamera! En bloggerska hade just bloggat om den kameran, jag lovar, den var underbar! Det var en canon iaf, och den var ROSA, kan ni tänka er, ROSA. Det var även 21 megapidxlar på den. Helt underbar! Jag ska leta upp den på internet och se hur mycket den kostar, och sen ska jag banne mig spara till den. omg, jag vill ha den!

I går sov jag ju hos sara. Vi hyrde en film teeth, sjukt jävla dålig, det stod att den skulle vara värre än både saw och hostel, men jag kan övertyga er om att den var den inte. Dåligaste film jag sett på länge, det stod att de skulle vara en rysare, men sara och jag satt och skrattade, bra film va?

Snart ska jag bege mig hemmåt för att städa upp lite, sen kommer majsan till mig, henne har jag inte träffat på år och dagar känns de som! Så det ska bli jäkligt kul!  Nu ska jag vara lite social mot sara sen ska jag fixa mig lite och sen gå till bussen som kommer om cirka en kvart.

Ha en bra dag, det blir nog inget mer inlägg idag, kanske bildinlägg, vi får se :)
ha det braaao!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

hehe..ja du, då får du spara lääänge...den är asdyr. sånna pengar finns inte...hehe..

men den hade definitivt passat dej perfekt!



puss på dej gumman

2009-02-16 @ 12:45:11
Postat av: jannie

jag har sett den kameran också. ska vi köpa en var? hihihihihiih poss

2009-02-17 @ 09:48:17

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0