; goodnightpeople

Hello!
Dagen har varit bra! Åkte till stan och träffade tove och gick med henne på stan, vi åt mat & tove shoppade gärnet :) Det var mys, vi träffade även Jennut & Johanna. Efter stan tog vi bussen hem till Tove, var där ganska länge, sen åkte jag hem, när jag kom hem blev det att se film. Bedtime Stories, myspys film, den var riktigt härlig faktiskt.

I morgon ska jag träffa Jannie & Tilda. Jag längtar verkligen, för det ska bli riktigt kul! :D Sjukt länge sen jag träffade dem sist. Och jag har bestämmt att vi ska ha det massa roligt, så det så :)

Det blev inte så långt inlägg idag, men jag ska sova strax, för jag blev sjukt trött efter att jag kollade klart på filmen. haha! som vanligt när det gäller mig :) haha!

Veckan som är kvar ska jag göra detta:
Ons: Jannie&Tilda
Tors: Erik
Fre: Fira bror som fyller 20, tror jag.
Lör: träffat mathilda & möta lotta maybe (:
Sön: Lotta ska sova här :)

Så man kan säga att jag har rätt fullt upp ;b

Men godnatt på er & bara för att jag är så snäll, så bjuder jag på en ful egobild :)


byebye
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0