; Jag är bäst ät en häst

Hellu!
(jag har bestämmt nu att mina rubriker ska börja rimma ;>  )
Slutade vid 11:10 idag och det var verkligen guttans! Åkte hem med 11:35 bussen, det var chilll, sen när jag kom hem satte jag mig här, jag ahr även hunnit spela lite Nintendo DS, höhö. jag äger alla på det ;>  mums höhö! Senare vid tre ska jag åka till tandläkaren -.- jag villll inte! ;< Sen kanske ajg ska in till stan och käka med tove. Men får se hur det blir :) hihi.

Jag har funderat endel på tatueringar, och jag ahr bestämmt mig och jag hoppas bara att jag får för mamma och att det blir av snart ;b är verkligen skit sugen! mohaha!

Nu ska jag gör något annat, det blir nog att spela lite Nintendooo, mohuhuhu!
/madde


konstigt, konstig känsla, sjukt konstigt är var det är... ;s
:/

typ så vill jag har det, höhö :D  jag är cåål!  puss!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0