; lista<333

hur svarar du i telefonen hemma: hej, vad vill du?.
hur svarar du i mobilen?
hej, ville du något?
ringer det mycket till dig?
japp, populär liksom.
ringer du mycket till andra?
nej.
dagens låt:
jag är bäst - madde
dagens artist/grupp:
jag.
hur mycket pengar har du?
inget alls xD
senast kramat och när?
öh, mamma, typ vid 10 :)
antal timmar sömn inatt?
10 :))))
vad ser du fram emot?
i morgon (:
vad vill du ha just nu?
ett stort glas med fanta skulle inte sitta fel :)
sista ordet:
hejdå ?

VEM
längtar du mest efter?
eriiiik.
vill du helst slippa?
telefonförsäljarna xD
stör du dig på?
dig.
vem är snyggast?
erik såklart :D


VILKEN
buss åker du oftast? 121an
fråga ställer du oftast?
"va?"
årstid är det nu?
vintar -.-
vilken film såg du senast?
Honey (:

har du varit kär?
jaman.
hur många på din vännerlista har du hånglat med? 
ööh. vet inte xD
har du sett din bästa vän gråta?
jaman.
vad åt du senast?
pizza ;o
har du varit med i en rättegång?
bara tittat på (a)
är du polare med grannarna?
HAHAHAHHAHAHAH, nej.
vilka språk pratar din mamma?
svenska hoppas jag :)
vilka länder har du bott i?
sverige, sverige & sverige
senaste piercingen?
nosen ;b
när åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
den var klurig ;b no idea.
har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej, men de kommer väl :D
vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
du har ingen chans :)
har du varit utomlands?
jaoman.
har du sett din bästa vän naken?
HAHA, yepp!
vilket är det bästa bröllopet du varit på?
mitt ^^ hahaahahh
var är dina syskon just nu?
överallt och ingenstans.
vilken tid gick du upp imorse?
10:55 xD
vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"ja visst"
när var du riktigt sjuk senast?
julafton ;o
vem är den senaste kändisen du tog på?
HAHA. öh, jag vet inte (:
vad är din sämsta egenskap?
irriterande xD
vad finns i din bakficka?
har ingen sådan ;b
vad gjorde du klockan 2 inatt?
sooooov
vad är det första du gör på morgonen? vaknar och kollar på mobilen (:
vad ska du göra efter det här? skratta och sova (:

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0