; memory


mattelektionerna från ljungbyholm saknar jag faktiskt lite. Iaf magnus som
lärare, för olaz kan ta sig i röven.


jag saknar även viktor-sara-&-madde-tiden ^^  de var tider de & kul var det!


jannie&maddes tid med horleifspelet saknar min lite med faktiskt,
fast iofs vann jag ju bara, men man saknar ju att vinna ^^


iiih, saknar majsaaaan & tildabus!


tjejkvällen hos ida komms ihåg!  Det var skoj!


chilledillhögen i ljholm'!  minnen! <3


min tid med ebbakask var en härlig tid! Önskar den var nu.


en brun mupp från mallorca! det saknar jag något enormt!


SAKNART!

nu orkar jag inte fler bilder. höhö. Ha en bra kväll & sov gott!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0