; mondaaaaay

Hejsan.
Har verkligen ingen lust att blogga idag. Därför kommer min dag i korta meningar, enjoy! haha!

Vaknade 06:45.
Gick till bussen 07:18
Kom till skolan 07:57.
Satt och degade med Martina, Louise & Amy.
Klockan blev runt nio halv tio, MP08A kom.
Klockan blev tio, hade gränser.
Klockan kvart i 11 gick vi till gympan.
Slutade gympan, gick till matsalen.
Åt mat. ^^

Alla flickor försvann utom Mathilda och Lotta.
Gick till bussen
Tog 13:40 bussen hem
Kollade på film när jag kom hem.
Kollade på en till.
Fixde lite filmer.
Satt här.
Snart ska jag kolla på mer film.
:))))))

I morgon är vi lediga och då ska jag till optikern och sen ska jag förmodligen till Hannes, om jag mår bättre :)
Ha en fortsatt bra ööh.. Måndag ;> hehehehe! pyss!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0