; mondaymondaymonday

Hellllu!

Idag var jag i skolan och träffade flicksen. Utom Louise & Lotta, Louise var sjuk och Lotta den bitchen är ju i thailand. Jag saknar henne!!! Men iaf, dagen var rätt bra, men slö. Fast jag livade upp den med att vara sjukt jobbig så emma fick spelet på mig, men sånt är ju kul med. HAHA. Sen fick jag ett otroligt roligt sms av ida som förgyllade min dag. HAHA. Guuh, det var kul! Efter skolan följde Elin med mig hem, vi snackade en massa och kollade på mamma mia the movie och småsjöng lite till låtarna i den. Härligt! Sen efter elin hade åkt hem ahr jag bara suttit och tjockat mig framför datorn.  Men jag har faktiskt pratat med erik, och det blir man glad av. :)

I morgon blir det skola och efter skolan ska jag hem till erik :) Vi ska ha det mys!

Hela denna veckan är redan fullbokad och det blir alltid så, lite jobigt faktiskt, men de duger ändå. haha! Nu ska ajg hänga upp min tvätt sedan ska jag glo på någon film och till sist sova. Hoppas ni har haft en bra dag, för de jag har hyfsat haft.
Godnatt!
/madde


hehehehhehe, bjussar på en snygg bild dåva. haha :)

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänn att det är julklappen från mig på naglen? :D

2009-02-10 @ 17:28:11
Postat av: M A D D E

sv: hahaha, ja, tänka sig. det är det!

2009-02-11 @ 12:16:35
URL: http://madderomin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0