; pics

Hejsan!
Jag orkar inte skriva så värst mkt idag, tänkte bara säga att det var fest igår & det var massa trevligt (a) hehe!  Marhukda & Saora var med mig, det var en massa skoj. Träffade ju även elon som var ansvarig för festen elelr något i stil med de ;b hähä. Så här kommer lite bilder som jag stulit från maja & elin ;>  hihi!


foooolks!


HAHAHAHAHA, jag rev ner duschdrapperiet xD förlåt tommy! hahah (a)


elonpelon & jag ^^


maja, amalia(?) & jag ^^

Mina Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 23:01:12
URL: http://ccristin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0