; tjugoförstafebruari



iih, gårdagen var brabra! Eller, de var lite mycket bråk, och de var synd. Men annars var de kul. Jennie blev full som en kastrull och spydde & sedan luktade illa xD Det var nog de roligaste på hela kvällen, att jennie var full som en kastrull, hon kunde inte gå rakt xD  hahahaha! Tove och jag ägde på Guitar hero! mums! Sen tog  tove, jag och jennie massa bilder som för övrigt finns på min bilddagbok, jag orkar inte lägga upp dom här igen ^^ Sen får vi inte glömma att min erik kom hit och chockade alla med sina skillz på gh xD  hahahahaa! Han är söt!

Nu ska ajg duscha och sen i kväll blir de av till bowlinghallen med alla syskon, där det ska bowlas (nehe?;o hahahahah) sen ska vi till magnus och spela lite och äta gott och umgås ;b mmmys!

Nu ska jag duscha lite & fixa mig iordnings sen blie de nog att spela lite till gh!
pusshaj!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0