; kläderkläderkläder

Hah, det är härligt.
Svenne, greta, anonym & elin läser min blogg! Vill inte att jag ska lägga ner min blogg. Lite härligt att någon tycker det iallafall. Men jag funderar fortfarande på att lägga ner. Men vi får se, som sagt :)

Under morgonen/dagen har jag suttit här och kollat på kläder,väskor och skor! Jag blir så kär, jag vill bara köpa allt, men eftersom jag är pank och har massa skulder till mina vänner blir de ingenting, så jag får vara glad att jag får titta på dom iaf :) Och jag ska föra vidare min glädje genom att ni ska få se, härligt va?







jag gillar rosa, syns det?  xD

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

heeej. sista tröjan har ju jag. hihi.

tycker me du ska ha kvar bloggen, kul å läsa om vad du gör gumman. SEN är de faktiskt skönt att skriva av sig ibland.

pöss

2009-02-28 @ 16:12:11
Postat av: ralph

eheh, vill du veta nåt konstigt? det var en anders idag som undrade om jag ville köpa damsugare! inte dammsugare alltså, utan DAMsugare. jag tänkte att det kan väl vara trevligt så jag ringde upp och vet du vart jag hamnade? haha, ja jag säger då det. det är nog bäst att inte skriva vem det var här i bloggen men du skulle bli chockad om du visste det kan jag lova dig... ja herregud! :)

2009-02-28 @ 21:54:54
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0