; rubrik saknas

Hejsan!
Idag vaknade jag upp hos bror, där jag sov i natt. Det var en lugnt morgon/förmiddag, jag kollade på när bror spelade bilspel & vi kollade på en film och tog de bara chill!  Det var gutt faktiskt. Vi prövade även gh, och självklart ägde jag bror min! :) bäst som jag är.

Sen runt 5 tiden trippade jag bort mot frasses, där jag mötte elin och sen blev de en tripp till baronen då vi köpte popcorn,fanta & fick våra biljetter. Vi satte oss på biostaden på en bänk och skrattade åt fula folk & folk med fula skor (a) Det var roligt och sedan började klockan närma sig kvart över 6, då de släppte in och de första jag gör är ju självklart att göra bort mig. Det satt en tjej brevid mig, och snäll som hon var sa hon: "Ska du ha din dricka i hållaren där?" Och jag som inte hann tänka och uppfatta att hon ville ha den sa jag " eeh, ja, de kan jag väl ta" och till höger om mig sitter elin, nästa vikt i skratt. Fy, jag kände mig så taskig! Usch på mig. Så, om denna tjej jäser min blogg (de tror jag då inte, men man vet ju aldrig) förlåt! (a) Bion var verkligen sjukt bra! Bästa film på länge! Den hade verkligen allt, så fem av fem toasters till den! Den kan man verkligen se mer än en gång, och det ska jag göra med (a) Jag ska se den med sara snart. det gillas!

I morgon är det måndag och en skolvecka börjar igen. Usch, jag orkar verkligen inte. Skolan, bulleva och ja, de mesta ta kål på mig just nu. Jag mår verkligen inte bra, men jag hoppas att allt blir bättre, snart, för jag orkar inte gå runt och vara ledsen hela tiden. Men som tur är, är vi lediga på tisdag, tror jag? Får hoppas att det är så iaf :)

I keep believing that you will come back..
please, i need you...

/madde


Mina Kommentarer
Postat av: elin

hahaha, det roliga ver ju att du redan hade drickan i en annan hållare, och att du flyttade på den när hon frågade :D

2009-02-02 @ 08:10:38
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0