; måndagmåndagmåndag

Hejsan!
Dagen har varit väldigt kort, men de känns som om den har varit väldigt lång. Men de har den då som sagt inte. Jag har varit i skolan för första gången efter lovet. Allt var som vanligt, förutom att några i klassen hade färgat håret & jag var en av dom :) Annars var allt precis som innan typ.

Vi slutade skolan runt 12-13 idag, och efter skolan gick jag & lotta till stan i snöstormen och satte oss på mc och bara chillade. Det var nice. Fast båda var sjukt trötta, jag var trött för att någon lite skit bråkade med mig igår så att jag inte kunde sova och sen hoppade även katten på min dörr som grädden på moset!

Jag & lotta gick sedan och mötte magnus & matthias, de skjutsade mig dit jag skulle för att hämta ut mina glasögon. Så nu sitter jag här med mina fräsiga glasögon på mig, men jag ser förövrigt ut som skit. Passar inte i glasögonen alls ;b hahahaha!

Snart ska jag plugga gärnet, jag har hela min hand full med test som är läxor. Så det är nog dags att plugga snart. höhö. Har även en fet textuppgift som jag kommer få ett fett IG på. uuusch! Jag orkar itne med såhära mycket på en och samma gång. Blä.

Jag saknar Erik.
hejdå!
/madde


mupp i glasögon -.-

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0