; ilikethisday

Hejsan.
Dagen har varit förjävla rolig, skrattat mest hela dagen och sånt gillar man ju :) Efter skolan gick jag, julia, maria, lotta & louise till Victoria och käkade pizza, eller det var bara jag, julia & lotta som käkade, de andra var mest med för att göra oss sällskap och sno lite utav vårat mat. hyggligt! Men det var en trevlig lite stund, för att alla bråkade med Lotta och tillslut fick hon nog, så hon hälde cola över mathilda som blev rasande. Jag säger bara, Lotta, du får nog akta dig nu. Maria käkade värsta mount everest(?) med pizza sallad och hon åt upp det xD Julia satt snäll och åt sin kycklingsallad och dansade till musiken. Jag har kommit på att vi är ett rätt härligt gäng faktiskt. :) Alla är lite störda på sitt sätt, men det är bara härligt.

Men när jag kom hem var de bara och sätta sig och skriva text arbetet vi har tills i morgon, det har gått väldigt segt vill jag lova. Men nu är jag straxt klar, och det är skönt. Fast den blev åt helvete, men jag orkar inte bry mig. HAHA, som allt annat jag gör. Duktig jag är. haha!
Ne, nu ska jag nana kudden!
Godnatt people!
/madde


me like you toviiisch! <3<3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0