; syskonkvälligår

Hejsan.
Gårdagen var bra, vaknade upp med erik brevid mig. mysmys. Sen åkte han hem runt 12. Sen spelade jag typ guitar hero hela dagen och sen var klockan 5 helt plötsligt och då började jag fixa mig och efter det åkte jag & bror ner till mamma och pratade lite och sen åkte vi till stan, till martin och plockade upp honom, efter det blev de raka vägen till bowlinghallen. Där jag hade ganska tur hela rundan, jag ledde över dom som var på min sida, dvs, martin, magnus & tessan. Men i slutet kom martin i fatt mig, så han vann hela skiten och jag kom 4a av 8a spelare. höhö. Efter bowlingen åkte vi och köpte kinamat och åkte till magnus och satte oss där och åt. himla mysigt var det :) Efter maten var de kort tagning, haha, alla var typ oseriösa, det finns nog ingen seriös på oss rominare iaf xD  haha! men kul var det! Kom hem typ runt halv 2 och satte mig här en stund och sen somnade jag som en stock xD

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. ska städa upp lite xD sen kommer lotta hit, den lilla skit ungen som har varit i väg i två veckor utan mig. Jag saknar verkligen henne! hoppas inte hon är för brun iaf ;oo haha!

Det finns bilder från gårdagen på min bilddagbok. Om någon är intresserad. Men jag kan bjuda på en romin bild iaf ;D


men som jag sa, så blir ingen bild på oss seriös xD  hahahaha!

men tack för en bra kväll igår syskon!

/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0