; fredag den 13:e

Hejsan,
Sry, för dåligt uppdatering, men det har varit lite mycket nu dessa dagarna. I tisdags var jag hos erik & kom hem sent, så orkade inte blogga då. I onsdags var tove här och vi kollade på film och hade det mys. Och igår kom erik hit, vi kollade också på film, emn alla vi kollade på bara laggades i hop och stängdes av -.- Matthias kan inte hålla skivorna orepiga :P Sen sov iaf erik här :)

Idag har de inte hänt så mycket, gick i skolan till 11:10, sen gick jag till stan med maria & martina. Sen vid 13 försvann maria, hon skulle åka hem. & sen gick jag 35 minuter senare och jag trodde verkligen att jag skulle hinna med bussen som gick vid 13:40, men inte det, jag stog där och vinkade som en tok. Men tanten som körde såg mig inte -.- Men som tur var så var bror i stan så jag fick åka med honom hem, vilket var supernsällt :) Sen jag kom hem har jag ätiit lite, skrattat lite åt matthias och bara chillat! :)

Senare idag kommer Sara kanske hit. Får hoppas på de bästa. (: Annars blir de bara film hela kvällen.

Det är verkligen fredagen den 13:de idag. Det räcker inte med att man ska missa bussen, andra saker ska självklart hända med :(

R.I.P stina. <3

/madde


min! <3

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

ååå...var de första bilden `? har saknat bilder på han. hehehe... KRAM TILL ER. puss

2009-02-13 @ 18:11:07

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0