; heywednesday

Hellu!
Idag hade vi idrottsdag i skolan. Jag, Maria, Louise & Julia åkte skridskor, det gick ganska bra för att vara jag :) Slutade runt 10:30 vilket var ganska gutt! Sen fick jag vänta till Lottis var klar & när hon var det gick vi till stan tillsammans med ac, emn sedan gick hon åt något annat håll ^^ MEn sen gick iaf jag och Lotta och fikade & det var nog den sorgligaste fika någonsinn! Fy ;< För er som inte vet ska Lotta åka till varma thailand i två veckor på fredag och lämna mig här i kalla sverige ;< elakt! Men hon har lovat att skicka  vykort, så jag hoppas hon gör det med!  ;B hihi. Men hur ska jag klara mig ;< dumma lottis!
Efter lite shopping & fika åkte jag hemmåt, och för att inte glömma så träffade jag typ halva 9d på bussen! Lite nice & träffa några igen :) Sen jag kom hem har jag sett på film, Changeling, den var faktiskt bra. Men jag hade på engelska text, så det var lite klurigt att förstå ibland, men skillad som jag är fattade jag de mesta :)
I morgon är det min hatadag -.- uuusch! Tycker itne om torsdagar, så jag ska nog bara gå till skolan för att säga hejdå till lotta för sista gången på två veckor ;< buhu.

På tisdag kommer mina brillz förmodligen, för er som ville anteckna (:

jag orkar inte med dig.
och absolut inte dig.
och inte dig, för du går på mina nerver.
-.-
come back, i rly miss u ;/


Ursäkta för mina depp inlägg en gång ibland, men är inte så pepp på något just nu. Så, förlåt.
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

hOppas du mår bättre snart. Tycker om glada Madde, då blir jag med glad. Ska du med till john på lördag?

2009-02-04 @ 20:12:52
Postat av: M A D D E

svar: jo, jag tror det blir så, men jag vet inte än :)

2009-02-04 @ 20:45:04
URL: http://madderomin.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0