; klok som en bok, vis som en spis. :D

jag älskar mina finurliga rubriker!

Jaha. okej .. typ.
Dagen har varit väldigt upp och ner. Började med att erik väcker mig på morgonen, han sov hos mig nämnligen. Sen fixar han gick i ordning och går till bussen och snäll som jag är går jag med upp, men icke åkte jag till skolan, jag tog sovmorgon. Vaknade runt halv 9 igen av att min väckarklocka skrek på mig. Då gick jag upp och fixade iordning mig och sen begav jag mig till skolan. Det började inte bra i skolan, men de är sånt som händer när man har varit lite dum. Sry Mathilda <3 Men allt blev bra tillslut :) Hade matte och svenska och sen gick jag till stan för jag pallade inte skolan något mer. Jag träffade tove och pratade lite, vi gick in på monki & fyfan vilken besvikelse det var. fyyy...
Sen gick lilla tovis och jobbade igen och då gick jag och mötte upp lottis, vi gick till monki & jag var fortfarade väldigt besviken xD Så vi skulle gå till Baronen, men när vi givk där kom lottas komis fram och pratade & sen kom plötsligt en man fram och frågade om vi kunde hjälpa han med en sak, de filmade till talang 2009 och dom ville att vi skulle springa fram till "elvis" och typ låtsas att han var as känd och typ takort på han och skrika och tjoa! haha, men jag bara garvade & "elvis" sa "Thank you very much!" hahahahaha! tror jag skulle dö, så kul var det. Lotta och jag sprang där ifrån sen xD Båda asgravade något otroligt xD
Träffade även några sötingar på stan så som Kajsa, Jennie såg även Nikkie :)

Vill tacka Lotta och Tove för en braig dag, för det mesta.

När jag kom hem var det inte alls för roligt, jag mådde inte alls bra, så jag gick ut en runda ungefär 40 minuter var jag ute i mörkret själv, riktigt härligt var det, men de gick inte så bra att rensa tankarna för dom är kvar.

Nu ska jag försöka sova.
I morgon blir de skolan till 11:10, sen blir de hem & sen tandläkaren. uuuusch!
inga planer på kvällen, lite chockad faktiskt. Om någon vill träffa mig, hör av er då..

Godnatt!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0