; banan i huvudet

Helluhellu!
Idag är det Måndag och jag kom hem för cirka 55 min sen. Dagen har gått väldigt snabbt. Det började med massa info på mediakunskapen och sen matte och efter de gympa och efter gympan fick ju jennie gå hem, fuskfusk ;b  haha. men sen hade vi lunch och engelska som vi där fick sluta ungefär en halvtimme tidigare, gutt var det ;> hihi

men idag när vi skulle gå till fredriksskans så var vi ungefär utanför jennie.  och då kom de en jävla banan flygande i mitt huvud, fatta vad ont de gjorde eller?  ;o idiot som kastade bananen ;s visst, jag vet att de låter kul, men de var inte kul, eller jo, nu är de kul, men inte förut. haha, fyfan :b

Tror jag ska locka mitt hår idag, så det är lockigt till i morgon :)

Ha det bra, skriver kankse sen :)  PUSS! /madde


Mina Kommentarer
Postat av: jannie

kanske är du som är den nya bananen?

2008-08-25 @ 16:36:34

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0