; dåliga dagar

hej på er.
Min dag har varit väldigt tråkig och väääääldigt lång. Regnat har de gjort med, hela dagen för att vara exakt, och inte blir man glad för det. suck! Men annars har min dag gått ut på att tänka endel, och ja, de har de blivit vill jag lova. massor, och jobbigt har de varit. Men får hoppas att morgondagen blir bättre, ska ju in till stan och träffa nikkie och sen sova hos henne :) mys.

tänkte jag skulle skriva mycket här, men så blev inte fallet. haha. de får bli ngn anna dag, nu har jag skrivit lite iaf.


imissu,m.

jannie, du är  för bra <3






sommar<3

Mina Kommentarer
Postat av: jamina

du är för bäst puss på en häst

2008-08-10 @ 23:36:36

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0