; din termos i öknen.

hej!
Igår var de rix, och det var väldigt nice. Fast jag kände att jag gjorde bort mig lite för mycket. haha, aja, de är inget att göra åt nu ;b  Iaf så var de rätt mkt poliser, så vi satt på bron vid fängelset halva kvällen ;b men de vr mys de med, träffade ganska många människor som tilda, cajsa, emmy, david, emilia, ola, elin, hanna, josse, anton, gunham, elin, maria. mfl!
trevligt folk dedär ;> de flesta iaf :)

kvällen började hos jannie med julmusik ;> Jag lockade hennes hår, mkt fint blev de vill jag lova. och sen skulle jannie måla eyeliner på mig och de gick som de gick. hahaha. så jag fick tabort allt igen ;b iaf, sen tog vi bussen in till stan och träffade lite folk. skulle träffat mina storasyrror, men så blev inte fallet. men kul var de iaf :) när alla åkte hem vis 12 så träffade jag min bror magnus & så gick vi runt lite & sen träffade jag hanna & josse!  SAKNADE! sen efter de åkte jag med min bror hem & så sov jag där ;>


SNART KOMMER ELIN :D  wieha ;>
kyss på er! /madde





jag älskar mobilbilder!  NOT  ;>

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0