; en kall natt ute.

Hejsan. Idag är det lördag och jag sitter hos Jannie, men hon sover, typ ;>

Iallafall så har hon och jag sovit på studsmattan denna natt. Kallt som attan var det, men vi överlevde som tur var. Vi gick ut och ls oss runt ett och kollade på stjärnorna och såg ganska många stjärnfall, mys var det. Sen somnade jag och Jannie med, men sedan ringde Jannies mobil, och de var Viktor. De snackade typ as länge. Menmen, jag sov iaf. ^^

Innan på dagen när jag ungefär precis kommit till Jannie så var vi ute och gick så såg vi några på våran gamla skolas tak, töntar ^ de stod och vinkade åt oss. häh. Och självklart vinkade vi tillbaka snällt och gick vidare och då hörde vi hur de kom några små pojkar bakom oss och den ena bara 'jag ska sladda vid tjejerna' och de gjorde han ju med, och vi bara 'woow, coolingaar'  sen gick vi lite till och så såg vi att dom hade stannat och sen helt plötsligt skrek dom ' jävla käringar' och perkar finger ;o  jäkla ungar alltså! haha! menmen.. sen har vi inte hunnit att göra så mkt mer, eller jo, vi såg en orm vid kärleksstigen med ;o blä på dom.

yeye, Idag är de nog fest i vitan, om de inte regna förmkt ;o men de kommer de säkert göra. haha.
och snart är de rix fm festival med, himmla gooodie!


sommrig bild! ;>


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0