; söndag & två dagar kvar.

Hejsan.

Söndag idag och det är bara två ynka dagar kvar till skolan börjar. Lite tråkigt & lite roligt.. Vi får väl se hur de blir. Jag är faktiskt nervös. haha. I morgon ska jag åka till min bror i stan där jag ska tillbringa natten, och det betyder att jag kan sova några minuter längre än vad jag skulle ha kunnat här, eftersom han bor i stan och inte långt alls från larskagg. Och om jag varit hemma hade jag fått gått upp mycket tidigare eftersom jag måste ta bussen då ;b

Min helg har varit lugn, den har varit massor utav film. Har ingenaning hur många filmer jag sett, men många är de. haha, och kul har de varit. Jag var nere hos mamma och pappa i kolboda igår. haha. Dom hade Kräftskiva, de var lite kul att vara där, mamma blev typ dyngrak xD och pappa gick och la sig tidigt :) Härliga föräldrar jag har :) haha!

Nä, nu ska jag hitta på något annat. Ha det bra.
PUSS / madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0