; ett mysko samtal.

Hej på er!
Ändrat lite i bloggen nu, jag blev nöjd iaf :] det är bra.

Idag har jag sovit, Träffat Jannie på hennes rast, tvättat moppen, kollat på simpson & nu famliyguy ( stavning)
Det är gutt! I morgon är det rix fm festival. Så jävla gutt. Jag ska dit med jannie, och får hoppas på att man träffar lite folk som inte har träffat på hur länge som hellst. Efter rix ska jag sova hos min bror i stan ;> lyyyx. höhö. Jag har bara en sak kvar att göra för morgondagen och det är att fixa mina naglar ;b haha, ska sätta på lite pärlor, om de går. höhö.

Nyss var jag ute i köket poch snackade med mamma, och då ringer min mobil, och jag trodde självklart att de var jannie, men när jag kollar på mobilen står de ett helt annat namn, och jag blev helt chockad, och är de fortfarande. ;o  omgomgomg. hahah, ingen kommer fattat detta, men det är så det ska vara, det är bara jannie, sara, elin & jennie som fattar ^ haha!  kanske ^

men nu ska jag kolla på burken som jannie brukar säga.

ha de bra. Puss /madde



Mina Kommentarer
Postat av: elin

OMG, var det ..?

2008-08-06 @ 22:26:55
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: ebba

lååååååååååånga ben du har cutie:*

2008-08-08 @ 22:23:08
URL: http://www.rebelterritory.devote.se

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0