; filmdag

hejsaaan.
Idag är det torsdag tror jag (?) och de var en vecka sen de var rixfm. fasen var tiden går fort alltså  ;o och snart börjar skolan, på tisdag närmare bestämmt och då blir de media för mig, med Jennie&Julia. Hoppas att det går bra och allt, men de gör de nog förmodligen.

I går var jag med Jannie, och vi hade kul som vanligt :)  Vi kollade på ngn hemsk film ;o kommer inte ihåg vad den hette men skitsamma :) Sen var vi ute och gick med våra fiiiiina kameror. De var en härlig dag vill jaf lova :) Sen när jag kom, runt 21 tiden kollade jag på film, och de slutade med att jag hann med 4 st och kom inte i säng förens 4 ngngån ;b haha! Jag kollade iaf på Bring it on, Bring it on all or nothing, Bring it on in it to win it och 27 dresses :) Dom var super bra :)
och idag har jag hittills hunnit med 2 st och de är jersey girl & The Girl next door.

Jag antar att de blir en film till snart, jag menar, vädret är inte de finaste, så detta blir en film dag :)
Men först ska jag nog ringa ett samtal .. i guess. ;s


Mina Kommentarer
Postat av: emelie

sv: aha okej, men jag är typ aldrig inne där, kan du inte lägga upp någon bra bild på din blogg ist? :)

2008-08-15 @ 00:16:52
URL: http://emeliesstil.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0