; Happy Ending

Hejhej,
Nu sitter jag här och har alla saker klara för morgondagen då allt börjar ;b  haha!
Jag ska åka in till Jennie & Martin där jag ska tillbringa natten för att Jennie och jag ska gå tsm
till skolan ;b jag skulle sovit hos min andra bror magnus men han fick ngt jobb så jag kunde inte de ;b
gah, börjar bli lite nerös nu, men bara lite..  haha! 

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, mnen jag skriver i morgon när jag kommit hem tror jag :)
Ha det så bra PUSS /madde

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory,
No Happy Ending.
This is the way that we love,
Like it's forever.
Then live the rest of our life,
But not together.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0