; Härlig helg.. not

Hejsan hoppasan.

Söndag idag. & Helgen har gått väldigt fort fast den har varit über tråkig. Men i morgon är de skola. Sen har jag för mig att jag skulle träffa ngn efter, men vem komemr jag inte ihåg. Jag har sånt dåligt minne så det är pinsamt. Aja, idag tog jag en tripp med syster till karlskron där hon skulle hämta sin kanin, och herregud vad söt den var!  Verkligen jätte söt!

Aja, Av dagen som är kvar ska jag  ut och gå, bada &  soooova. myys.


lovelove på låten!

härlig bild på mig med ;>



Ha det bra, skriver kankse mer sen :)  <3 /madde

Mina Kommentarer
Postat av: elin

megasöta jävel . <3

2008-08-24 @ 17:51:53
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0