; ''hon som skrattar''

hellu.
måste egentligen sova nu, men tänkte bara skriva kortfattat om min dag :)


¤ Vaknade 07:30 (OVANLIGT SENT, wiie!)
¤ Fick skjuts av muff till skolan.
¤ hade massa lektioner.
¤ slog i huvudet i mitt skåps kant, alla skrattade.
¤ jag fick en bula, alla skrattade igen.
¤ jag gjorde bort mig, alla skrattar ännu en gång.
¤ åt en salt lunch.
¤ jag gjorde bort med mer gånger. alla skrattade igen.
¤ hade lektion, jag skattade, blev kallad ''hon som skrattar'' av läraren.
¤ Åkte hem till Jennie&Martin spelade  spel och åt mat.
¤ Jennie och jag åkte till tegelviken för att kolla fotboll.
¤ Mina skor var blöta.
¤ Skulle inte se fotboll sen, de regnade, så jag åkte med muff hem.
¤ kom hem, satte mig här.
¤ åt sen.
¤ Kollade film med mamma till typ nu.
¤ Sen sova. mysmys.


så. de var min dag väldigt snabbt ;b  haha! Ne, nu ska jag tabort sminket sen ska jag sova. Godnatt! /madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0