; i'm goin' to Liseberg.

Hejsansvejsan.
Snaart ska jag iväg till min syster, där jag ska spendera natten, eftersom vi ska till Liseberg i morgon. Hur gutt som hellst. WIE! Dom som åker är Jag, matthis, magnus, maria, martin & jennie. Hoppas att de blior någolunda väder iaf :)  hoppas att de inte regnar iaf ;b hiihi.

Men idag har det varit en skratt-dag. Har gjort bort mig något enormt. HAHA har även slagit i huvudet IGEN. i ett fönster, HUR lyckas man?  det är nog bara jag vill jag sova. haha, fyfan. Dagen har varit rätt härlig i helhet :) har mest umgåts med Julia, Louice & Maria.  härliga pluttar de där ;>

ne , nu ska jag fixa min saker. ha det så nice. skriver nog på söndag :)
HA EN BRA HELG!  <3
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0