; I'm going crazy now..

hejdär.
Måndag idag, och de regnar förfullt utanför mitt fönster. Men de är ganska härligt ändå tycker jag ;> Man ska sitta i ett tält när de regnar som mest, de är mys. Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända, äta ska jag iallafall göra snart, känner att magen skriker efter mat. De kanske inte är så konstigt heller, eftersom jag inte ätit något än, men de kommer:)  Men jag tror jag ska träffa Jannie en stund på kvällen, eller får se :) Hon jobbar idag, fast nu har hon slutat, så hon får säkert gå hem i regnet ;> höhö. snäll jag är ;> haha!

min vecka;
Tisdag;  ?
Onsdag; ?
Torsdag; Rixfm festival.
Fredag; ?
Lördag; Klassfest ;>
Söndag; ?

jag har börjat ense att allt bara var fejk. men de är sjukt vad jag saknar dig.


     min kisse, min fotomodell! <3



BTW! :

sjukt bra låt ;>


Mina Kommentarer
Postat av: jaooonie

jag fick faktiskt skjuts hem, men jag gick tamejfan dit :)

2008-08-04 @ 17:05:17

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0