; kärlek suger.

Hej på er igen.
Som jag sa innan har denna dag bestått av film, film och åter film. Jag var ute en stund förut förresten, skulle ringa ett samtal till 'idioten' och ja, på namnet förstod ni kanske att de kanske inte gick så bra. Förstår mig inte på killar överhuvudtaget.. ;s De ända dom gör är och sårar en tycker jag, iaf mig. Tror nog att jag ska skita i killar en stund, mår bara så dåligt över det. När den rätta kommer borde man veta inte sant? äh, de lär han inte göra än iaf. usch på killar som sårar ;/ Men de finns en posetiv sak med killar och det är att när man verkligen är tsm med dom, är de hur mys som hellst. aja..

Nu ska jag kolla på tv:en för ovanlighetensskull ;b Och vänta på att Jannie ska ringa. Hon är en riktig vän. Hon förstår, lyssnar och spöar folk om de behövs, hon är även som mig, vi tycker om samma saker ungefär och hon är posetiv till de mesta och när hon inte är de fixar jag att ;> haha. Guuuud, vilken bra kompis jag har! Inte sårar hon heller, de är bra, det är så en riktigt vän ska va :) Jannie är bättre är bra.

Godnatt, hoppas ni inte har lika ptur som jag har i kärlekslivet. haha.
Puss /madde


Mina Kommentarer
Postat av: jannie

fyyyyyyy vad jag tycker om dig tjejen!

2008-08-15 @ 10:52:36

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0