; Liseberg

hej.
Gårdagen spenderades i en bil halva dagen och på Liseberg en liten stund. Det blev inte alls länge på Liseberg och de tyckte jag var synd, men de är väl sådant man får ta. Men iaf så skulkle mina bröder hem och festa (?) jag menar de kommer väl fler tillfällen? blev så jävla förbannad. men dagen var helt ok, om man inte tänker på det. Men de var kul så länge se varade, fanns ju lite snyggingar där med, de är ju alltid ett plus :)

Vid nio kommer mamma och pappa hem från Gotland! gutttt! SAKNAR DOM!

Av dagen som är kvar ska jag:
* fixa gympakläder.
*duscha.
*fläta håret.
*äta.
*ut och gå.

Nu ska jag vidare, tjing!
skriver mer sen.

It's time to say goodbye
(I just don't want to waste another day)
It's time to say goodbye
(Cause things will never be the same)
It's time to say goodbye
(You make me think I need to walk away)
It's time to say goodbye




syster, jag, bror.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0