; mp08a

Hello :=))))))))))))
Ny dag, Ny skola, Nya klasskamrater, Nya lärare.
Helt okej dag faktiskt, jag var ganska nervös när jennie och jag var påväg till skolan, för jag skulle ringa julia & lite så, men som tur var så träffade vi henne där ;> När vi kom in så gick vi till hörsalen där de var upprop och lite info. Innan de var upprop så berättade dom att de skulle vara upprop & så hörde man alla i hela salen ''neeej'' HAHA! de var kul :) Sen efter det gick vi till våran sal..  där vi typ var hela tiden. där fick vi massor utavpapper & sen gjorde vi ngn töntig lek ;b fick änven busskort, sen slutade vi :) Då var klockan två ;> hihi.

I morgon ska vi gå mediarunda (?) får väl se vad det är. haha. tror jag ska kolla på en film nu, sen ska jag nog sova. jag är helt slut, de kommer jag nog vara i morgon med börjar vid 08:10 slutar 15:30 suuuuuck!

Ha det så bra nu! PUSS! /madde



Mina Kommentarer
Postat av: syrran

fin bild gumman.

2008-08-26 @ 17:44:01

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0