; redigerade biler & lite musik.

Hej alla bloggläsare :)
Idag vaknade jag upp hos Nikkie i smedby. Vi hade väldigt kul igår.. Vi träffade Sofie, Engdahl, Simon & Simon och med dom kollade vi film och sen var vi ute och gick litegranna ;b  hah. trevligt kväll de dära :)  När killarna hjade gått hem, runt  12 - 1 eller vad klockan var, kommer inte ihåg, men då satt jag, Nikkie och Sofi och snackade om allt mellan himmel och jord. de var mys,. sen åkte Sofi hem med, och sen somnade Nikkie och jag runt 4 halv 5. Så vi sov ganska länge idag. haha. jag är jätte trött nu ;b menmen :)

I morgon har jag inget planerat tror jag. hoppas jannie kan träffa mig då :) henne saknar jag. :)

Hela kvällen har jag suttit och fixat till lite bilder, de var inte kul vill jag lova, och lång tid tog det ;o haha. aja, de kommer upp några bilder här;> Btww, så har jag lkyssnat sönder en låt med, vill ni höra? varsågoda! ;) haha!




här kommer några bilder, de är klickbara :)

   
   




Ha en fortsatt bra kväll :)

Mina Kommentarer
Postat av: emelie

hej :) Vet inte om jag har skrivit det här förut, men iaf, om du vill bli avmålad nu så skicka en bild till min mail: emelie[email protected]

2008-08-14 @ 15:47:28
URL: http://emeliesstil.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0