; stadsfest

Hej i regnet :)
Ja, det regnar som tusan utanför mitt fönster, och de har de nu gjort i några dagar, men igår på kvällen var de uppehåll som tur var, då de var klassfest ;b  haha,
Klassfesten var verkligen SKIT tråkig. men de var ändå kul att träffa de flesta iaf. men de var dåligt av folk att inte alla kom tycker jag, shame! visst alla kankse inte kunde komma, men så kunde de väl inte varit för halva klassen? aja. jag var hos josse innan där vi fixade oss å lite så. sen gick vi och mötte sara, sen gick vi ner till holmen, de flesta var där, av dom som kom. Vi snackade lite och sen bestämmde vi oss för att göra en eld, de var bara att de hade regnat hela dagen (y) haha, så de gick inte, så då bad vi hampus ta med kol när han kom, och de gjorde han, men sen var de ingen som hade tändvätska, så då sket de sig ;b  Så vi började gå mot busshållplatsen, iaf de flesta, och sen åkte alla tjejer in till staden,där de var sista eagen på kalmar stadsfest, medans killarna åkte hemtill fredde, i guess.
När vi satt på bussen såg jag värsta stora getingen/bålgetingen och jag och josse fick panik! så vi gick länge fram i bussen tills dom ade slagit ihjäl den ;b  haha! sen satt vi där och sjöng och lite så. mys på det. Dom så åkte busse var föresten jag, josse, lisa, hulda, saran & sarak. sen när vi nästan var inne  i kalmar splittrades vi. lisa, hulda & saran skulle på ngn privatfest, där vi andra inte fick plats på, iaf inte jag ;s  aja. så dom gick av tidigare. Sen när vi var vid stationen gick josse, jag & sarak av och gick till mcdonalds direkt, jag var hungring så jag åt pommes ;s hahaha!  iaf så träffade, vi massa smedbybor där ;b ex, sofi, nikkie, jesper sen kommer jag inte ihåg namnet på några fler typ. men de var typ 5 till ^^  haha!  iaf, så började vi gå mot parken, men vi kom inte så långt, för josse och jag skulle hem, hon mådde inte så bra. men de tog en ganska lång til innan min bror kom. så vi snackade med alla möjliga där ;b iaf sen kom han och då skulle ngn gubbe kolla p hans bil & blablabla ^ hahaha! sen åkte vi hem :)

helt okej kväll faktiskt :)
Idag ska jag kankse på bio med saran, vi får se hur de blir :)
PUSS, ha det bra /madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0