; Tummen upp & tummen ner.


..för vännerna
..för familjen
..för sommarvädret
..för att det är rixfm festival snart
..för att det finns musik som gör en glad
..för god mat
..för humor program på tv:n
..för människor som bryr sig
..för solbränna
..för nya skor och kläder
..för att åka båt
..för glass
..för att tälta.
..för att jag ska till liseberg den 30 aug.
..för klassfest den 9aug.



..för killar som sårar en
..för huvudvärk
..för skitmusik
..för regn (oftast)
..för folk som låtsas bry sig, men bara är nyfiken vad som hänt.
..för att solbrännan flagnas bort
..för att det är höst snart
..för söndriga skor
..för att min mobil suger.
..för folk som blir arga utan anledning
..för folk som aldrig hör av sig
..för att sommaren snart är slut.
..för saker som går sönder.
..för att jag har sån jävla otur hela tiden.
..för småtjaffs som blir stora bråk
..för folk som ringer dolt nummer.
..för att jag aldrig kommer gå i samma klass som 9d igen. ;/


nu kommer jag inte på ngt mer, men puss på er! <3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0