; rubrik.

hejsan hoppsan :)
Fredag idag då. Och de börjades med att mamma såg och glodde på mig och sa att jag skulle gå upp, sen åkte jag till skolan. I skolan börjades de med Sh, och vi fick även våra scheman, som var skit. De hade tydligen ändrat dom som fan., besviken blev jag :(  ingen sovmogron som de egentligen skulle vara. SURT! menmen, dagen fortsatte med att vi äntliugen fick våra skåp. men jag fick inte mitt rosa som jag ville. SURT! Sen var de engelska & efter de var de mat. Efter maten träffade jag saraN  även jim, gunhamn, jonte, anton och några andra ljungbyholmare. Sen satte sig jag Maria & Julia vid cafeterian och då kom även några från vår klass och joinade oss. De var kul, tror itne jag skrattat så mkt på länge, eller jo, de har jag nog. men kul var det :)  haha! Sen hade vi matte och sen slutade vi, & då var klockan 2, men kom inte hem förens kvart över 3 eller ngt ändå. bläblä :P Fast de är ju inte jätte sent ochg de är ju tur :)

I kväll blir de bara film i guess. är ensam hemma. ;/ bläbläb. tycker inte om de & sen har jag inga pengar på mobilen heller, känner mig helr handikappad tyåp ;b  haha. Nemen nu ska jag måla lite på en bild jag målar på paint, den kommer upp nr jag är klar :) PUSSHEJ!  ha det så bra. /madde



min kisse är söt!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0