; Vilken kvinna!

Hallojs.
Idag har jag varit i skolan, och vi har haft den längsta dagen av de alla 5. TISDAG! jag säger bara usch.. Sen jag börjat sjuan har jag alltid hatat tisdag, känns som om de kommer fortsätta ;b  haha! Idag har vi iaf haft 6 olika ämnen och fyfan vad det var jobbigt. hade fett mkt huvudvärk på bussen hem, men de ändrade ju Elin på, hon följde ju med mig hem :)  Vi gick ut ganska länge och då försvann den dock fick jag massor utav myggbett, synd om mig.

men nu vill dagens rubrik.. en av alla 6 ämnen vi har haft idag så hade vi svenska och då hade vi nog den roligaste och härligaste lärare på hela skolan. (känns de som ;b) Iaf så var hon mycket rolig. vi skulle visa upp något på overheaden och sen började hon förklara att hon inte så när han satt längst bak och så sa hon plötsligt:  Jag är inte lång, men jag ät tjock. Och alla i hela klassen bröt ut i skratt. jag grät nästan av tårar eftersom jag skrattat så mycket innan av henne otroligt roliga kommentarer. haha. Roligast på hela dagen lätt, eller ja, roligast på hela skoldagen. För elin var roligast på hela dagen. hon är en bra tjeja!

I morgon ska jag med jennie hem. Vi ska speeeela spel. hihi. pyss.

Ne, nu måster jag sova. GODNATT!



Haha, ( jag kliar på ett myggbett)
ingen seriös bild alls, men den blev ganska fräck :)  aja, GODNATT PÅ ER! sov så gott! de ska jag göra iaf :)

btw, stövlarna är fräcka.

Mina Kommentarer
Postat av: elin

madde var det roligaste på min dag vill jag lova ! <3

2008-08-27 @ 19:19:27
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0