; bildinlägg

tjo. idag blir de mucho bilder från mobilen, från senaste tiden :)


ha, snygga MP08a:are, från gympan. maria goes smygfotograf!


Jennie & Madde kan busa! hahaha!


MP08A har även varit i ishallen ^^ Snygga julia&jag xD


hahaha, ishallen ^^


vi har även haft rörligbild då Lotta skulle vara en Super hjälte.
SuperLotta!


Naken-Mathilda är kompis med Naken-Janne .. HAHAHA


det har även snöat litegranna ^^


Mamma har fyllt 50 & haft 50:års fest med cowboy utklädsel!


Jag har även varit en snygging på engelskan, då vi håller på med en teater ^^


Vi har även skrivit manus till ''förföljaren'' sjukt bra 'film' :)


Det har varit rugby & de som vann, kan ni läsa på nästa bild ^^


"Diselbögarna krossade puderludren"


jag har även varit ond mot Mathilda ;b hahahahhah


sista bilden får bli på mig, sån poserslyna jag är ^^

hejdå.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0