; chillllllldag

give a little bit..
give a little bit of your love to me.
give a little bit
give a little bit of my love to you

Tja. I går var det en super bra dag. Även fast jag var nerövs halva dagen typ. för ... ett: sh redovisningen två: engelska gapsen tre: hoppa av fel när jag skulle till sara. Men jag kan säga att allt det gick super bra :) Sen spenderades dagen hos sara i söderåkra med Sara och Oskar. Det var riktigt kul faktiskt. Vi kollade typ film & lite på idol och bara chillade. (:  vi somnade runt halv 3 eller något höhö. Så idag är jag lite trött faktiskt ;b

I dag händer inget, och det är synd tycker jag -.-
I morgon blir de att öva på engelska teatern ;b  haha fyfan. blä.
MEN
;Måndag: börjar 08:50 chillllldag. Engelska teater med^
;Tisdag: börjar 09:40 chillllldag.
;Onsdag:  chillllldag. typ ;b
;Torsdag: skolavslutning. hööhöhö. GÖTT
;Fredag:  Jag och Jannie ska till södermöre ^^ cåålt.

Ville även säga att jag och Jennie äger på Rockband! Pyss!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0