; Dagen före dopparedan

Hej på er!

Nu är det endast bara några få timmar kvar och sen är det julafton, och jag har verkligen ingen julkänsla alls. Ingen snö, det är sol, det är två av mina anledningar, och jag tycker faktiskt att snön spelar stor roll. Men det ska iaf inte vara sol på julafton och ingen snö, det är de något som är fel! Jag vill ha snö på julafton och nyår och sen ska den försvinna. Då blir jag glad. Men det verkar inte bli så denhär julen heller.

Idag har jag x-antal saker att göra.
- åka till stan ( fast har ingen aning varför ;b )
-sola
- städa mitt rum! BEHÖVS!!
- Tvätta alla min kläder, som befinns sig på mitt golv. BEHÖVS!!
- duscha
- slå in de sista julklapparna.
- göra knäckkkk!
- hjälpa mamma med maten? :)
- sova!

Får se hur mycket av detta jag hinner med :) Nu ska jag gå och fixa mig i ordning och sen ska jag bege mig till stan med Jennie.
/madde

Förresten så kommer de lite bilder från tjejkvällen här :)



Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0