; en dag att glömma bort

hejhej.
Denna dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, visst, den är absolut inte slut än.
Men ändå. Jag känner mig inte bra idag, jag känner mig inte mig själv.. jag undrar vad de kan vara för fel. Men Jannie och jag var vid ljholms skola & kollade när de sjöng. usch, dåligt var de. eller förlåt, se hemskt var de kankse inte, men vissa grejer var extrema. HAHA!. ända låten som var bra var ''hallelujah''  MEN JANNIE VAR JÄTTE BRA OCH ÄR JÄTTE BRA!

Sen ska jag förmodligen in till stan och fräffa Sara&Viktor. och köpa klart de jävla julklapparna som ingen vill ha ändå. HAHA! nämen, jag känner mig negativ idag. blä på mig.

Igår var de en bra dag. Jag skrev hela min dag på Jannies blogg, ni kan ju läsa den dära om ni har lust ;d för jag orkar inte skriva ner allt här, för de var typ en halv A4. höhö. Ne, nu är de slut bloggat för stunden. Ciao,

varför blev jag inte glad för det?


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0