; en sjukt jobbig jul.

Hellu.
Detta blir mitt sista inlägg för idag, för jag är så utmattad efter denna dagen. Som ni kankse läste i inlägget innan, så har jag magenfluensa och jag håller på att dö, känns de som. Jag får speinga mellan toan & tv:n undet kalle anka. Visst, de gör väl inget att jag missade lite där, men det är ju en tradition att se det.

Familjen var liksom uppdelad kändes de som. Mamma och jag låg inna i tv-rummet och bara låg där och var halv-deckade. Matthias och Martin spelade xbox hela tiden. Pappa ring runt & levde mammarollen för en dag. och Maria gick mellan Mamma och mig med Rasmus och mellan vagnen.

Jag blev ändå nöjd med paketen. Jag fick; en skrivare :D :D :D , en trippeltång :D:D:D, en foto av rasmus<3, pengar, usb sak, säng-set och lite smått.

Nu ska jag gå och lägga mig och glo på film. Jag är sjukt trött. Så jävla tråkigt att vara sjuk på julen, speciellt magenfluensa! ;/

Men hur var eran jul? Vad fick ni av tomten? :)


ha en bra fortsättning!
/madde


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0