; ett gott skratt såhär innan jul

jag älskar att mina föräldrar är så söta och snälla mot mig :) hahaha!


mamma: ta bort damsugarslagen..
jag: va?
mamma: ....
jag: VAAA?
mamma: ta bort damsugarslagen!
jag: ja, men du kan ju inte gå ifrån när du pratar, då hör jag ingenting, du får lära dig det!
mamma: ...
...
(jag har städat mitt rum, och jag brukar annars ha kläder på golvet ^^ )
mamma: nemen titta? ser du? ( till pappa)
pappa: jaa, man kan se golvet!
mamma: vad bra, neeeej! titta, hon har fuskat! det ligger en strumpa under sängen!
pappa: har du tagit en paus?
jag: SLUTA!
pappa: va? har du trägolv?
jag: ...
pappa: jag trodde du hade strumpgolv? ;o
jag: sluta....
mamma: jaaa, eller tyg golv!
Dom skrattar.
jag: jätte kul...
De börja gå ifrån mitt rum.
mamma( i tvättstugan): Hur går det med tvättmaskinen? det ser rätt klar ut.
jag: mmm.
pappa: OJ, nu höll jag på att snubbla på damsugarslangen!!
jag: ... sluta!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0