; fortfarande städning på G.

Huhu, det här går inte bra. Jag har kommit halvägs i min städning samt tvättning. Min dag har bestått av rockband som inte alls har stått på listan. Men jag anar att det inte lär bli mer utav de i kväll, för jag är sjukt irriterad nu. Blir så trött när jag missar hela tiden, och jag var jätte nära att slänga gitarren i golvet, men då hade inte Matthias blivit glad kan jag säga, Eftersom det är hans. ^^ Men det blev en och annat fult ord från min sida. Fasen vad arg jag var! Men nu börjar de gå över :))

Nu måste jag fortsätta med min städning och tvättning. Blä på det, men en sak är ju bra, det är ju att jag kommit en liten bit på listan iaf :) Men jag skriver förmodligen senare.



- åka till stan ( fast har ingen aning varför ;b )
-sola

- städa mitt rum! BEHÖVS!! (halvgjort)
- Tvätta alla min kläder, som befinns sig på mitt golv. BEHÖVS!! (halvgjort)
- duscha
- slå in de sista julklapparna.
- göra knäckkkk!
- hjälpa mamma med maten? :)
- sova!

/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0