; I'm back!

Hejsan Svejsan!

Nu är jag tillbaka efter ett lite avbrott i min lilla blogg, jag kände att jag behövde de. Fast jag mår inte bättre nu, men jag är så sjukt blogg sugen. haha! Så nu tänker jag börja blogga igen (:

Idag när jag vaknade låg Elin brevid mig, vi hade skit kul igår, kan inte förstå att man kan ha så kul med en webbcam, men det hade vi :) Vi tog sisådär 200 -300 bilder? :) Härligt härligt iaf! Men som sagt idag när jag vaknade var klockan 11, men klocka hade inte ringt. Stressad blev jag, det blev att åka in till stan och välkomna Hanna hem från USA! Det var verkligen kul att se henne. Sen åt jag, lilian, sara & jokko på zorbas & sen köpte jag mig en par stövlar på REA, jag är nöjd!

Efter staden åkte Jennie och jag hem till Jennie & Martins lägenhet, den var väldigt fin måste jag säga, men det var sjukt kallt där. haha! Men sedan vid kvart över 5 tiden började jag traska till stationen för att åka bussen hem. Alltså det är sjukt vad kallt det är ute. Usch! & jag han med bussen och nu sitter jag här :)

Mamma kom med världens bästa idé nyss! Jag blev superglad! Jag har sagt till henne att jag vill slå ner Matthias vägg när han flyttar så jag får större rum. Hon har antagligen funderat väldigt mycket på det, för nu sa hon att vi kunde fixa till de ''lilla vardagsrummet'' & ''martins rum'' så det blir ett rum, fixa så det blir en dörr där så de rummen sitter i hop. Iiiih, glad blev jag, för det verkar som en skit bra idé. Hon sa att jag skulle fundera på det och sen skulle vi se hur de blev med de in på det nya året. Hoppas det verkligen blir av. För nu ska jag kolla på IKEAs sida om soffor och grejer! Madde glad!

I morgon ska jag inte göra någonting. hihi. Kanske in till stan igen? (:
heidå!
/madde





Nej, vi är inte rediga någonstans! hahahahaha!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0